iunie 10, 2008

Sex and the City: The Movie - aoleoo

Dupa serialul de succes, ta-daa, filmu' de succes. Ma-ntreb obsesiv, lovindu-ma cu moalele testei de calorifer, ce dracu'-i ala succes!
`Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis si Cynthia Nixon se reunesc, de data aceasta pe marile ecrane, in cea mai noua poveste a seriei Totul despre sex (Sex and the City: The Movie). Filmul se adreseaza atat fanilor genului, cat si barbatilor care vor sa stie cum gandesc femeile. [...]`
Asta-i mirobolantul inceput de sinopsis pe Cinemagia. Pai, e grav. E grav tare daca asa sau doar asa sau numa' atat pot sa gandeasca femeile. Grav tare, cum concluzionam mai inainte.

Nushtu ce se vrea filmul, nu mai stiu nici ce s-a vrut serialul. Probabil o emancipare a femeii. Da' s'moara Stancutza, asa se percep femeile cand isi dau cu emanciparea pe fata? Ei bine, da, cel putin alea din sala de la Cinema Pro, de azi, ziua de deasupra la postu' asta. Nu, serios, e penibil si prost jucat si Cherii aia e o mamaita, mai mult decat foarte urata si antitalent, pe care si eo o lasam la altar [le lasam pe toate daca eram in locu' scenaristului]. Recunosc, n-am vazut sfarsitu', n-am mai putut [in viata, uneori, chiar exista `nu pot`, nu-i un mit], da' probabil s-a finisat cu fericiri pt personaje si valuri de extazieri in sala.

Sa nu se inteleaga balarii, e ok sa-ti placa daca chiar iti place, da' mie nu mi-a placut. Si d-aia nu prea vad cum sa-ti placa chiar daca cica iti place. Ce?

[nu, n-am dat bani pe bilet, duamnefere, a fost pe degeaba; si nu, acasa nu l-as fi vazut ever; si nu, nici n-am tinut neaparat sa-l vad - era pt diversitate, sa mai relaxam creierul - doar ca creierul a ripostat - si a facut asta mult mai mult din cauza (sau datorita ca poate-i totusi de bine ca nu s-a coagulat sangele din el) dubiosului public - pan' la urma ala-i numa' un film, da' aia din sala erau pe bune; si da, daca erau 4 tipi care faceau ce fac tipele alea, atunci ei erau porcii dreacu de masculi bine ce le lesina pe toate, fir-ar ei sa fie; ele-s tipe bine, bune, emancipate. UAH!]

CATA FICTIUNE, DOM'LE, CATA FICTIUNE IN CAPU' UNORA!

[fara poze, ca si fiin'ca ca ne doare retina]

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu: n-am vz filmul
una din ele: e asa, stupizel
eu: si oricum nu m-am dat de-a berbeleacu' nici dupa serial
una din ele: dar e mai stupida reactia oamenilor
una din ele: ca aia aplaudau si erau in delir
una din ele: si chiar nu e de delir
una din ele: c'''mon
eu: si asteptau si rasp de la actori,nu?
una din ele: aha aha
eu: oricum pe mine m-au socat reactiile de la filme ( de genul aplauze si fluietaturi & za rest )
eu: nu inteleg
una din ele: pe mine mai mult alea de la sfarsit
una din ele: cand se trmina filmul
una din ele: si lumea aplauda
eu: probabil sunt genii pe acolo si ma depaseste pe mine situatia
eu: se dau culti
eu: dar un cult ( ocult ) ar trebui sa faca diferenta intre teatru si film
una din ele: stii ca poti si sa comentezi, da?
eu: hai lasa
eu: stii tu ce spun si e sifizant
una din ele: moah, sifizant
una din ele: da ma dar nu strica sa vedem feedbackuri
eu: sufizant am vrut a spune


eu: si iata un feedback :D

Anonim spunea...

adica?