mai 21, 2008

suburbia



si ne'am gandit sa schimbam vesnica fabrica, si vesnicul club a, pentru un loc ce promite mult mai mult. sau pare a promite mult mai mult.

concertul interesant, oameni zbantuindu'se, steaguri promitand atmosfera jamaica, amsterdam made, jaya the cat



desi unul din pacate pare a fi ros, galen si albastru trei culori cunosc pe lume


s'a auzit bine, pana cand am avut pentru cateva secunde o mostra de cum ar suna sfarsitul lumii - boxele au barait infernal, punkerii din primul rand au urlat, si un fericit, care probabil era prea praf sa auda ceva, dansa in continuare. lucrurile s'au redresat, baetii de pe scena ne'au oferit si un bis, dupa vreo 3 melodii care anuntasera sfarsitul. bisul a avut si el vreo 3 melodii, dar nu'i bai, pentru ca au sunat foarte bine




bineinteles, bucati de copii dubiosi


intrebarea serii a fost ce au oamenii astia de par asa beti? bineinteles, daca va ganditi ca de la alcoolul cumparat de la bar, raspuns gresit. pentru ca in suburbia, nu ti se pune alcool in surbelnita, vodka (gin) tonik etc.. nestiind asta, mi'am luat ceva ce parea ca ar trebui sa contina aproximativ ceva alcool. nici macar pe ala nu il avea, asa ca m'am dus la tanarul de la bar sa il intreb ce mi'a dat. gusta unu din barmani, observa ca nu are vodka, se mira, se uita, se intreaba, alege o sticla, o incearca, vede ca e alcool in sticla, totusi in pahar nu, si ma serveste cu bey, nu eu te'am servit, du'te la el(el, servitorul, fiind langa). ala vede ca trei sa zica ceva, gusta si imi spune ca da' cum! are alcool! il intreb daca a baut alcool in viata lui, se stramba, imi arata sticla - alta sticla, bineinteles, ma enervez, se face ca ploua. urmeaza 5 secunde in care eu ma uit la el, el se uita la mine, eu ma uit la el, el se uita la mine. dupa toate filmuletele, glumele pe seama alcoolului pus in bauturi prin baruri, totusi m'a luat prin surprindere nesimtirea de a'mi pune dintr'o sticla, si a'mi arata alta... dar ma gandesc ca poate nu au asa multi bani, si au profitat si ei de ocazie. asa ca poate pana una alta e de inteles, poate matura si ei pe jos, sau acopera gaurile (nu cred ca se potriveste domnisoara de mai sus cu gaurica de deasupra capului ei)



raspunsul la intrebare a venit putin mai tarziu, cand baetii din formatie isi pasau jointuri, doar nu sunt prosti sa cumpere cuba libre din suburbia. tendinta este de generalizare... nu ar fi asa grav, dar ma intreb, daca tot nu iti dau alcool la bar (decat probabil la bere), de ce nu te lasa sa intri cu sticle de afara? dar nu cred ca e asta problema, asa ca e bine, bem si noi ceva (de la non'stopu de la colt), castiga si ei un ban in plus

Niciun comentariu: